آشنایی با کف کاذب

آشنایی با کف کاذب

آشنایی با کف کاذب

کف کاذب سطحی است متشکل از عناصر کوچک قابل جابجایی ، پانل هایی به ابعاد 60 60 60 سانتی متر ، بالاتر از کف اصلی (فرعی) و توسط یک پایه مشبک فلزی پشتیبانی می شود. چنین فضایی درصورت نیاز به اختصاص فضایی برای ارتباطات ، آزاد سازی سطح دیوارها و کف از بی نظمی با خطوط ارتباطی ، منبع تغذیه ، لوله های آب ، مجاری هوا و غیره مورد نیاز است. بنابراین ، لازم است خطوط ارتباطی را به دلایل زیر پنهان کنید.

آشنایی با کف کاذب

اولین مورد اطمینان از ایمنی است. مورد دیگر سازگاری یک فضای داخلی خاص با تجهیزات لازم است. مورد دوم برای فضای اداری مناسب است. توجه داشته باشید که ، هنگام توسعه طراحی پروژه ساختمان کف کاذب می تواند در اتاق هایی نصب شود که ارتباطات به هیچ وجه مورد نیاز نیست.  همانطور که در بالا ذکر شد ، کف کاذب از سلول (اسلب) تشکیل شده است ، که قسمت قابل مشاهده و قابل بهره برداری از کف را تشکیل می دهد . پایه اسلبها معمولاً از فلز ساخته می شود و سطح پشتیبانی از مواد صلب است. پوشش های مختلفی از بالا به پانل اعمال می شود: فرش ، چوب ، سنگ ، پلاستیک.

آشنایی با کف کاذب

کف کاذب که پارسیا گستر تولیدکننده سقف کاذب و تولیدکننده سقف pvc شما را با آن آشنا می کند،  از تخته های نئوپان سنگین ساخته شده است که ابعاد خطی آن 600×600 میلی متر است و ضخامت آن از 26 تا 42 میلی متر متغیر است و عایق صدا نیز دارد. به طور مستقیم سیستم کف قابل تنظیم خود یک قاب فلزی با ستون های عمودی و تیرهای افقی است که پانل ها را به هم متصل و پشتیبانی می کند. به نوبه خود ، رویه ها با میله های ساخته شده از آلومینیوم یا فولاد تقویت می شوند.  مزیت اصلی چنین سیستمی دقیقاً در این واقعیت است که با کمک آن دسترسی آزادانه به ارتباطات پنهان عملا امکان پذیر است .  باید اضافه کرد که در اتاقهایی که ازدحام رایانه یا سایر تجهیزات وجود دارد ، کفهای بلند کمک می کنند و خواص ضد استاتیک را حفظ می کنند.

علاوه بر این ، با استفاده از یک کف کاذب ، استفاده از فرش های مختلف ، به ویژه کاشی های فرش ، که در تنوع رنگ و بافت ارائه می شوند ، امکان پذیر است. بنابراین ، مزایای غیر قابل انکار یک طبقه قابل تنظیم ، که به آن طبقه بلند نیز گفته می شود ، شامل موارد زیر است: ظاهر زیبا  آنها ، به شما امکان می دهد ارتباطات را پنهان کنید. کف های کاذب یک سازه پیش ساخته هستند ، هم در هنگام نصب و هم کار ساده هستند. نصب و جدا کردن آن ها زمان بر نیست و دسترسی به ارتباطات را تسهیل کنید در صورت لزوم ، جایگزینی آنها بسیار آسان است. با این حال ، با تصمیم گیری در مورد کف کاذب ، باید کاملاً مسئولانه به این مسئله نزدیک شوید ، زیرا محاسبه نادرست بارهای موجود در آن یا خطاهای هنگام نصب می تواند منجر به مشکلات جدی در هنگام کار شود. این بدان معناست که ممکن است خطر آسیب دیدگی بیشتر به افراد و احتمال آسیب رسیدن به تجهیزات وجود داشته باشد. نکته مهم دیگر این است که به احتمال زیاد کابل های الکتریکی ولتاژ بالا در زیر کف های قابل تنظیم قرار می گیرند ، بنابراین ، بازرسی منظم از کف کاذب برای تعیین مقاومت آن ضروری است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *