دیوارپوش پی وی سی روکشدار

دیوارپوش پی وی سی روکشدار

دیوارپوش پی وی سی روکشدار

وقتی صحبت از طراحی فضای داخلی منزل ما می شود ، بسیاری از افراد سعی می کنند ، فضای داخلی خود را مطابق با مد روز طراحی کنند.در حال حاضر راه های زیادی برای پوشش و تزئین دیوارهای فضاهای داخلی وجود دارد ، مانند رنگ ، روکش کاشی ، کاغذ دیواری و غیره.در میان انواع راه ها برای پوشش دیوارها ، “دیوارپوش PVC” در فضای داخلی بیشتر رایج است.اما چرا باید “دیوارپوش پی وی سی روکشدار” را برای فضای داخلی خود انتخاب کنیم؟

آیا می دانید که 50٪ از محصولات PVC در ساخت و ساز استفاده می شود.این ماده ی کم هزینه ای است که در بسیاری از موارد مربوط به فضای داخلی ، جایگزین چوب  شده است.

پانل های PVC از جمله محصولات سازگار با محیط زیست هستند که به دلیل خواص متنوعی مانند مقاومت در برابر ضربه ، دوام و انعطاف پذیری ، بین همگان محبوب شده اند.نگهداری و تمیز کردن آنها نیز آسان است.پانل های دیواری پی وی سی ، بادوام بوده و نگهداری بسیار کمی را می طلبند.آنها در برابر محو شدن و تغییر رنگ مقاومت می کنند و مایعات را جذب نمی کنند.آنها همچنین ضد موریانه و ضد کپک هستند.

دیوارپوش های پی وی سی ، اخیراً نوعی ماده محبوب برای تزئین دیوارها هستند.بیشترین کاربرد دیوارپوش pvc در حمام ، سرویس بهداشتی و آشپزخانه است ، یعنی جایی که محیط می تواند مرطوب باشد ، اما به دلیل داشتن مزایا و ویژگی های بسیار زیاد که در بالا ذکر شد، میتواند در جاهای دیگر نیز استفاده شود.آنها به طور کلی در ساختمان های اداری ، فرودگاه ها ، هتل ها ، مراکز خرید ، بیمارستان ها ، مدارس و سایر برنامه های تجاری استفاده می شوند.

اگر شما در نظر دارید روکش PVC را در ملک تجاری یا خانگی خود قرار دهید ، برای کسب اطلاعات بیشتر یا اطلاع از قیمت ها با شرکت پارسیا گستر اسپادانا تماس بگیرید.ما خوشحال می شویم که به شما در این زمینه کمک کنیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *