پانل هات استمپ

پانل PVC هات استمپ

هات استمپ ها نوعی چاپ اند که میتوان انتقال داد. این انتقال به دو صورت انجام می شود، یکی به صورت گرما و دیگری با حلال. هر کدام از این روش ها ویژگی هایی دارند. اگر با حلال باشد، این هات استمپ ها براق اند و همچنین ضد خش اند. اما اگر با گرما باشند، علاوه بر ضد خش و براق بودن، میتوانند در برابر گرما و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشند. این چاپ از بهترین روش ها برای روکش اند که هزینه های بالایی هم ندارند. حالا لازم است بدانیم پانل هات استمپ چیست.

پانل هات استمپ از پنل هایی با جنس پی وی سی هستند. این نوع از پانل ها روکش های دارند که از جنس زینک و برچسب های فیلم اند. به این برچسب ها و روکش ها، هات استمپ می گویند. در این پنل ها به علت نوع روکشی که دارند، اگر از جهات مختلف به آن نگاه کنیم، رنگ های مختلف دارند و به نوعی هفت رنگ اند که براق هم می باشند. ویژگی هایی که این محصولات دارند، باعث استفاده فراوانی از این محصولات شده و به عنوان یک محصول خاص می توان از آن استفاده کرد. ما همچنین در زمینه قرنیز فومیزه PVC فعالیت داریم.

ویژگی های پانل

گفتیم که پانل هات استمپ با ظاهر خاصشان بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. اما علاوه بر ظاهر زیبا، ویژگی های زیادی دارند که آن را به یک محصول کاربردی بدل کرده است.

  1. در انواع رنگ و طرح قابل دسترس و استفاده است.
  2. این محصولات در برابر حرارت و دما عایق اند.
  3. همچنین در مقابل اسید و باز ها هم مقاومت دارند.
  4. آتش نمی گیرند و یا به قولی ضد اشتعال اند.
  5. در برابر ضربه می توانند مقاومت کنند.
  6. قیمت مناسبی دارند.
  7. اگر نیاز به شستشو داشته باشند، قابل شستشو اند.

این ویژگی ها، این کالا را به یک محصول بسیار کاربردی و پر طرفدار تبدیل کرده است. ما علاوه بر پانل هات استمپ در زمینه انواع پنل PVC فعالیت داریم. در صورت تمایل می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.