نبشی 1 به 2

نبشی از ابزار آلات جانبی است که در دکوراسیون داخلی محیط بکار می رود. فرقی ندارد که آن محیط منزل مسکونی است یا محیط اداری و تجاری. برای تمام محیط ها کاربرد دارد و این باعث می شود که کاربران زیادی به آن توجه کنند. این محصولات در کل باعث می شوند تا دو قطعه به هم متصل شوند. این کالا از دو ضلع عمود بر هم ساخته شده. نبشی ها از نظر ظاهر در دو دسته قرار دارند. همچنین در ادامه با نبشی 1 به 2 آشنا می شویم.

انواع نبشی

نبشی هم به دو روش مختلف نصب می شود :  1- پرسی   2- فابریک

نبشی ها در دو شکل تولید و به بازار عرضه می شود که از مواد متفاوتی هم برای ساخت آن استفاده می شود :

  1. نبشی بال مساوی
  2. نبشی بال نامساوی

نبشی بال نامساوی از آن دسته از نبشی هاییست که از دو ضلع نامساوی ساخته می شود. همچنین در اندازه های مختلفی وجود دارد که می تواند 2 به 1 باشد.

نبشی بال مساوی ، همانگونه که از اسمش مشخص است، از دو ضلع با اندازه های یکسان ساخته می شود. این اندازه ها در انواع مختلفی به بازار عرضه می شود. اگر مایل به خرید نبشی 2.5 به 2.5 هستید میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نبشی pvc  از جنس پی وی سی است. همین نبشی pvc  در انواع مختلف ساخته می شود. برای مثال نبشی تاشو پی وی سی، نبشی ثابت پی وی سی و … از انواع این مدل است. نبشی 1 به 2 از نوع نبشی های بال نامساوی است. این ابزار صرفا برای پوشاندن نبش کاربرد ودارای ویژگی ها و قابلیت های فومیزه نیز می باشد.

کاربرد نبشی

این نوع از کالا ها کاربرد های مختلفی دارند :

  • در چارچوب در و پنجره استفاده می شود.
  • برای پوشاندن سینی های کابل های برق مورد استفاده قرار می گیرد.
  • ……..

نبشی ها با قیمت های مختلفی در بازار به فروش میرسد. تولید کننده سقف این محصولات را با بهترین قیمت و کیفیت به فروش می رساند.