سقف کاذب pvc چیست

سقف کاذب pvc چیست

سقف کاذب pvc چیست

سقف کاذب امروزه در هر مکانی استفاده می شود.در اصل می توان گفت سقف دوم. سقف کاذب به این دلیل نامگذاری شده است که این سقف اصلی نیست بلکه سقفی است که در سقف اصلی ساخته شده است.شرکت پارسیا گستر تولیدکننده سقف کاذب pvc،انواع دیوارپوش و .. در این مقاله شما را با سقف کاذب بیش تر آشنا می کند،زیرا اگر از این نوع سقف ها استفاده کنید،هرگز پشیمان نمی شوید، این نوع سقف ها مزایایی دارند که باعث شده طرفداران بسیاری امروزه برای منازل، محل کار خود، شرکت و .. از این نوع سقف ها استفاده می کنند تا در هزینه ها نیز صرفه جویی کنند. سقف های پی وی سی تنها ظاهر زیبا و منحصر به فرد ندارند.سقف کاذب قدمتی حدود 700 صد ساله دارد و به دلایل زیبایی و هنری در ژاپن مورد استفاده قرار می گرفت.

سقف کاذب پی وی سی

سقف کاذب سقفی است که در زیر سقف اصلی ساخته شده است. مواد زیادی در سقف کاذب مانند چوب ، گچ  ، پی وی سی و غیره استفاده می شود. امروزه PVC مواد مرسوم مورد استفاده برای سقف کاذب است.مزایای بسیاری از سقف کاذب وجود دارد که چرا شخص باید این کار را انتخاب کند. این مزایا عبارتند از:

سقف کاذب به خنک شدن اتاق کمک می کند.و باعث کاهش ارتفاع سقف می شود ، بنابراین کولرهای اتاق مانند مجبورند سطح کمتری از سقف را بپوشانند ، دلیل اصلی این امر این است که سقف کاذب به خنک شدن اتاق کمک می کند.از آنجا که مواد استفاده شده در سقف کاذب عایق مناسبی برای آتش سوزی است ، بنابراین در برابر آتش نیز مقاوم است.هزینه نگهداری سقف کاذب PVC تقریباً صفر است.سقف کاذب نیاز دارد تا سقف واقعی کمی بلند باشد تا پس از نصب این سقف کاذب ، اتاق کوچکتر و فشرده به نظر برسد.

سقف کاذب pvc چیست

پانل های سقفی PVC (پلی وینیل کلراید) به طور گسترده ای به عنوان مواد روکش سقف ساختمانهای مسکونی و تجاری استفاده می شود. PVC یک ماده پلاستیکی سبک است که در پانل های سقفی با طرح ها ، رنگ ها ، اندازه ها و طول های مختلف تولید می شود.پلاستیک PVC دومین حجم پلاستیک تولید شده در جهان امروز است. این محصول در سراسر جهان تولید می شود. این ماده بسیار متنوع است و بیشتر در ساخت و سازها ، بلکه در بسته بندی مواد غذایی ، وسایل خانه ، اتومبیل و حتی اسباب بازی های کودکان نیز استفاده می شود.

PVC سفت و سخت حاوی مواد پلاستیک کننده بسیار کمی است و اصلاً مواد افزودنی وجود ندارد. بازیافت این نوع PVC بسیار آسان است و حتی بسیاری از شرکت ها برای پردازش و فروش مجدد آن را خریداری می کنند. پی وی سی در مصالح ساختمانی بیشترین کاربرد را دارد.در حالی که PVC یک پلاستیک بسیار متنوع است ، اما گاهی اوقات به مواد افزودنی احتیاج دارد تا ویژگی های مورد نظر خاصی به آن بدهد. به عنوان مثال ، برای نرم کردن PVC برای استفاده در بسته بندی مواد غذایی ، باید اضافه شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *